bg
דף הבית > שיווק ברשתות חברתיות > שיווק בפייסבוק

שיווק בפייסבוק

חיות פרסום רבות במיוחד כאלה הפועלות בפייסבוק מפספסות נקודה חשוב אחת, הדיבור אל הקהלים הרלוונטיים, אבל לפני שאנחנו מתחילים להפגיז בפרסומות איך נדע אלו לקוחות כבר הצלחנו למשוך והאם מדובר בקו הרצוי לנו, אם לא, מהי הדרך הנכונה לעשות זאת.

שיווק בפייסבוק ורשתות חברתיות

פייסבוק, תוכנית שותפים עולמית

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בתחום שיווק בפייסבוק הוא השיתוף, אל תפחדו לשתף פרסומים שלכם אבל עשו זאת במידה, גרו את האוהדים לסקרנות ואף פעם אל תתנו את כל המידע, ניתן לשלב את השיתופים באמצעות פרסומים תקופתיים ולא יקרים עם אפשרות הגבלת הזמן, את יכולת קבל הפרטים המעניינים באמת ניתן לחסום ולהפוך אותם לגלויים אך ורק למי מהגולשים שעושים לפרסום שלכם שיתוף אשר פעמים רבות קריטי ומשפיע הרבה יותר על סימון "אהבתי", וזאת, מאחר שפעולה זו יכולה ליצור קידום ויראלי (קידום הפועל על ידי חשיפת הדף שלכם בין מעגלים רחוקים יותר הקשורים לתגובת שרשרת שהתחילה מהגולש הראשוני) יעיל הרבה יותר.

שיתופים של הפרסומים, יצירת דיונים ציבוריים המסוגלים להתקשר לעסק ולשירותים שלכם הם כלים חשובים ביותר בתחום קידום העסק בגוגל, כל תחום המדבר על מחאות חברתיות ותמיכה של העסק שלכם והוזלות במסגרתם עשויות לקדם את העסק וזאת רק על ידי יצירת סקרנות בקרב הגולשים, ויצירת עניין בקרב קהלים ומכנה משותף רחב במיוחד.

השתמשו בגרף- למה חשוב להבין את גרף דף האוהדים שלכם?

הפכו למומחי פייסבוק לפחות בכל מה שקשור לאנליזה והסטטיסטיקה של דף האוהדים שלכם, היכנסו אל תוך הפירוט של דף הפייסבוק ולימדו אותו על בוריו. גרף הכניסות והפעולות בפייסבוק ניתן לכל דף אשר זכה ב 30 לייקים ומעלה ומאפשר חשיפת נתוני החשיפה אל הדף שלכם באחוזים ובתוצאות שבועיות, הכוללים את מידת החשיפה אל הדף באופן כללי, מידת החשיפה אל כל פוסט או בשמו המוכר יותר, סטאטוס, באופן פרטני ואפילו מעקב אחר חלוקה לגילאים ומגדרים שנכנסו אליכם לדף מתחילת פעילותו של העמוד ועד היום באופן כללי ובשבוע החולף באופן פרטני.

עם מעט ידע תוכלו לעשות עבודת מחקר קלה ולראות מתי הגרף שלכם היה גבוה במיוחד, ומתי הצטיין בחשיפה גבוהה במיוחד, חשיפה אשר כללה צפייה מרובה, דיונים, לייקים ושיתופים מהדף החוצה, שימו לב מהו אותו הנתון שגרם לדיון וחשיפה גבוהה כל כך, כך תוכלו להבין מה קהל האוהדים בדף אוהב לראות ו/או לקבל על מנת שתוכלו למחזר את ההצלחה הזאת, שימו לב האם הקהלים האלה רלוונטיים עבור העסק שלכם. אם לא עשו מעט שיעורי בית, היכנסו אל דפי אוהדים של עסקים המקבילים לעסק שלכם, להם כמות חשיפה גדולה במיוחד, שימו לב באלו טריגרים הן משתמשים במידה שכמובן סוגי הלקוחות המגיעים אליהם מתאימים בהכרח גם לעסק שלכם.

אל תפחדו לפרגן לעסקים המשלימים אתכם, השתדלו שלא לעשות לייקים או שיתופים לעסקים המתחרים בכם.

בין לקוחותינו
ירין שחף ניו מדיה פסגות מגדל קפה גו פורקס סלקום צלול סל קניות פוש קפה אנימיה