bg
דף הבית > באנרים

באנרים

באנר הינו כלי שיווקי ופרסומי אשר תפקידו לתפוס את עינו של הגולש ובכך להעביר אליו מסר. תוכן הבאנר חייב להיות מתוכנן בקפידה, קצר, תמציתי וקולע היות והמסר אשר אותו אנו רוצים להעביר, גלוי לעיניו של הגולש למשך זמן מצומצם - תוך כדי גלישה באתר. יש בכוחו של באנר אינטראקטיבי ומעניין, למשוך באופן חריג את עינו של הגולש ובכך לגרום לו להתעניין באותו איזור עד למיצוי המסר.

באנרים הם מודעות סטטיות או דינאמיות ממומנות בדרך כלל, באתרי אינטרנט אשר לא בהכרח שייכים לאתר המפרסם. באנרים מתפרסמים באתרי אינטרנט המדברים ו/או מפרסמים מוצרים משלימים או דומים למוצר/השירות המתפרסם באותו באנר ולעיתים גם לא. כמעט בכל אתר אינטרנט גדול כמו פורטלים, רשתות חברתיות, אתרי אינטרנט של עסקים פרטיים, אתרי אינטרנט מוסדיים וארגוניים ועוד.

באנרים תפקידם למשוך את עיני הגולש ולהניע אותו לפעולה, אשר בדרך כלל תבוא לידי ביטוי על ידי התקשרות ו/או לחיצה על הבאנר לקריאת פרטים נוספים, ישנם באנרים המופיעים בין מעברים מדף לדף, באנרים אלה מאופיינים בתקציבים גבוהים הרבה יותר.

באנרים פרסומיים הם שטחי פרסום ממומנים המשולמים לבעלי האתר בהם הם נמצאים

ישנם ארבעה סוגים של באנרים

  • תמונה קבועה - עיצוב תמונה פרסומית, לרוב משולבת בכיתוב אשר מעביר מסר מתומצת.
  • תמונה מתחלפת (GIF) - מעבר בין מספר תמונות עם אנימציה בסיסית בגרפיקה ירודה יחסית.
  • טכנולוגיית פלאש - מספר תמונות המשולבות במלל ואנימציה שיווקית, ניתן לשלב אלמנטים מצוירים ומונפשים. מטרת האנימציה למשוך את עינו של הגולש ע"י תזוזת האלמנטים בפרסומת ובכך להביא את הגולש למצב של צפייה מעמיקה בפרסומת ולגרור אותו ללחיצה וכניסה לאותו עמוד או אתר ספציפי המפורסם.
  • פלש אינטראקטיב - באנרים בטכנולוגיית פלש המשלבים בתוכם תרחיש אשר מושפע מתגובותיו ופעולותיו של הגולש באתר.

עיצוב באנרים היא עבודה הדורשת ידע טכני רב ועבודה מקצועית לצורך צמצום משקלו ומידותיו הפיזיות של קובץ הפרסומת הסופי - לצורך הופעתו המהירה באתרי היעד האינטרנטיים ובנוסף ניסיון וידע עיצובי. באנרים טובים ואיכותיים משלבים בתוכם רעיון מבריק וביצוע מדויק.

עוד פוש קטן ועוד אחד ואתם כבר שם, זה צעד אחד קטן לשיווק באינטרנט וצעד גדול מאוד לשיווק העסק שלכם. יצירת באנרים ברחבי הרשת נבדקו ונמצאו כאחד מהכלים השימושיים ביותר לקידום המכירות באינטרנט מבחינות רבות ובלבד שעושים עבודת מחקר ולו הבסיסית ביותר.
חשוב מאוד להבין ששיווק ופרסום לא שווים הרבה אם פשוט זורקים אותם על אתר אינטרנט פלוני אלמוני. אלא לאחר עבודת סקר שווקים רצינית אודות האתר הכוללת פרמטרים רבים ולאחר מכן בדק בית בדבר הרעיון/המוצר/המותג אותו ברצונכם לקדם.

כיצד מכניסים באנר אל אתר אינטרנט

באנרים כאמור, הם שטחי פרסום היושבים על שטח אינטרנטי השייך לבעלי האתר, הפורטל או הרשת ומוזנים אל תוך השטחים הפרסומיים והגדלים עליהם הוחלט בין בעל האתר לבין בית העסק המעוניין להעלות את הבאנר אל האתר הרלוונטי. על מנת להעלות באנרים אל תוך אתר/פורטל רשת מסוימת, על בעל האתר לבנות דף נחיתה, דף המאפשר קריאה נוספת של פרטים ומילוי פרטים וזאת על מנת לקבל את ה"לידים" כלומר את הלקוחות הפוטנציאליים ופרטיהם האישיים.

מהי חשיבותם של דפי הנחיתה עבור מקסום עבודת השיווק?

באנרים ללא דפי נחיתה אינם משרתים את המטרה לשמם הם קיימים – לתת מענה קצר וקולע עם ולאפשר גישה אל מאגר לקוחות פוטנציאלי , ניתן לחבר את הבאנר ישירות אל אתר האינטרנט של העסק אל דף ספציפי באתר, פעולה אשר תיצור שיווק מסורבל יותר. ההמלצה תהא בדרך כלל ליצור דף נחיתה שיתן מידע ממוקד אודות, המבצע האתר או השירות. דף נחיתה בתוך אתר האינטרנט הוא אפשרות רלוונטית לחלוטין!

לנו הכלים ליצור בעבורכם באנרים מנצחים מבחינה עיצובית ורעיונית!

בין לקוחותינו
ירין שחף ניו מדיה פסגות מגדל קפה גו פורקס סלקום צלול סל קניות פוש קפה אנימיה