bg
דף הבית > שיווק ברשתות חברתיות > שיווק ביוטיוב

שיווק ביוטיוב

אחד ממקורות הפרסום העולים היום הם הפרסומים החיים והשוקקים המדווחים על אקטואליה בין אם מדובר על חדשות, תכניות מודרניות, מוסיקה וכיוצא באלה. ניחשתם נכון , אנחנו מדברים על שיווק ביוטיוב.. מהפכת היו טיוב בקרב הצרכנים הפרטיים והעסקיים כאחד הפכו את המוצרים הבידוריים השונים נגישים לכל אלה שיש ברשותם גישה לאינטרנט.

החשיפה לחו טיוב כיום היא מהגבוהות ביותר אי פעם וזאת עקב המודעות ההולכת וגוברת בקרב הציבור- רוצים להיות חלק מזה?

שיווק ביוטיוב

חייכו, רואים אתכם...ביו טיוב

על שלושה פרסומים דיבר היו טיוב

המוסווה: סרטון ייעודי העלאה פרטית ביו טיוב

אפשרות אחת אשר דורשת הרבה כשרון ומעט סבלנות. אחת הדרכים להיות נוכחים ביו טיוב היא להעלות סרטון שיגרור צפיות מרובות ואם אפשר גם דמיון רחב, סרטון כזה הוא הכנת הקרקע העתידית לשיווק אפקטיבית. יחד עם זאת אם המטרה שלכם היא לשווק עסק, מוצר או רעיון חשוב מאוד ללכת בין הטיפות, יו טיוב עולה באופן מיידי על פרסומים כאלה ומוריד אותם מהרשת, עליכם להיות מקוריים ולהתנהג באופן סטראט אפיסטי לחלוטין, כלומר לחשוב על רעיון שטרם חשבו עליו ולהפוך אותו לסרטון קצר בן עד 3 דקות שימשוך מספיק תשומת לב ויחד עם זאת ייתן טעם ואפילו בקשות לעוד. אם עברתם את השלב הזה והגעתם לעשרות אלפי צפיות בחודש הראשון בתור התחלה הקרקע שלכם פורייה להנבטה שיווקית עתידית על ידי שיווק ביוטיוב באופן מחוכם ומתוחכם.. דוגמאות לכך יכולות לבוא לידי ביטוי עם שירים מוטרפים שזכו לחשיפה מסחררת רק באמצעות היו טיוב כזאת ששימשה מקפצה אדירה לתודעה הציבורית גם מחוץ ליו טיוב ועשה שיווק ביוטיוב אפילו מבלי להתכוון לכך....

הממומן: פרסום המגיע לפני הסרטון המבוקש

אחד הפרסומים המכניסים ביותר אותם ניתן לראות היום ביו טיוב הוא הפרסום הממומן הנראה לפני הסרטון המבוקש על הגולש, הסרטון הזה הערוך על ידכם או איש הפרסום שלכם לא ניתן להעברה עד לשלב בו הקציבו עבורכם את טווח הפרסום, ישנם פרסומים הניתנים להעברה אחרי כמה שניות, אחרי דקה וכאלה המאלצים את הצופה להמתין, הדבר תלוי בגודל הקמפיין שהקצבתם לסרטון. כידוע הגולש הממוצע הוא אינו חובב פרסומות במיוחד לא כאלה הנכפות עליו בעל כורחו. על כן, השתדלו לעשות אותו מקורי ומעניין שלפחות יעשה את הפעולה לשמה הוא מיועד- חד, קצר, קולע ומניע לפעולה. או במילים פשוטות יותר- כזה שיביא את הכסף בסופו של דבר... אם באופן מיידי ואם זה באופן תודעתי. אנחנו אומנם מדברים על היו טיוב אבל עדיין מדברים על שיווק ביו טיוב.

האגבי: פרסום בתחתית הסרטון הייעודי

הפרסום האגבי הוא פרסום ממומן גם כן, הוא מופיע בדרך כלל בתחתית דף הסרטון המבוקש וניתן לסגירה על ידי חלונית איקס בכל שלב, מדובר בפרסום מילים המשלב אפשרות של הוספת לוגו, הפרסום הזה כולל אפשרות של מעבר אל אתר המפרסם וצפייה בהצעה המורחבת מדובר באופציה זולה יותר מהקמפיין הממונה הנעשה באמצעות סרטון וטומן יתרונות וחסרונות, כמו בכך שאינו ויזואלי ויחד עם זאת אינו יורד אחרי זמן מסוים וכפי שציינו מעלה במידה ותהפכו אותו לשיווקי ומושך במיוחד- תוכלו לגרום לצופה לעבור אל אתר האינטרנט, דף הבית ו/או המוצר ולהעדיף אותו על הסרטון שהתכוון לצפות בו מלכתחילה. פעולה כזו מצד הגולש דורשת עבודת קופירייטינג מתוחכמת במיוחד.

מה שמוביל אותנו לשאלה הבאה: האם יש קופירייטר באולם???

בין לקוחותינו
ירין שחף ניו מדיה פסגות מגדל קפה גו פורקס סלקום צלול סל קניות פוש קפה אנימיה