מה ניתן לפרסם באמצעות שיווק בטוויטר
לעומת פרסום יותר אגרסיבי, טוויטר נותן לנו פלטפורמה אשר מאפשרת לנו לדבר בין השורות. אנחנו יכולים להציג מבצעים, ימי מכירות, להציג את העסק או המוצר, או אפילו לקדם תוכן באמצעות קישור של בלוגים ומאמרים.
כל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא לכל היותר להוסיף לינק למידע נוסף, או לתת לגולשים להבין לבד לאן הם צריכים להגיע.
המגבלה שיש לנו לכמות תווים דווקא עובדת לטובתנו – לעומת בלוגים אשר נשארו מיותמים בגלל שאנשים לא מעדכנים אותם למשך זמן רב, את העדכונים שאפשר לעשות בטוויטר ניתן לעשות גם דרך סמס, דבר אשר הופך אותם לנגישים לכל בנאדם שכותב הודעות סמס לפחות פעם אחת ביום. ואלה רובנו.
מכיוון שכך ובהתאם לזאת, שיווק בטוויטר עשוי להיות בדיוק הפלטפורמה שאתם מחפשים עבור העסק שלכם, כאשר זה מאפשר לנו גישה נוחה ויעילה לאנשים רבים, ומועיל לנו באמצעות הגבלת התווים שלו להיות יותר מדויקים מצד אחד, ולעדכן יותר בתכיפות מצד שני.
לכל אנשי העסקים אשר מחפשים מה להגיד, ליצור חברויות או קשרים עסקיים, לפתח דיונים בנוגע למוצר או מותג או מגוון דברים אחרים אשר ניתן לעשות באמצעות הכלי הזה אשר יכול לשרת אותנו למען הנושא של שיווק ופרסום העסק שלנו.
כל הדברים הללו נכתבו כבר יותר מפעם אחת, ונותנים לנו השראה, כמו גם קווים מנחים, לגבי דרכי פעולה שכבר נבדקו והוכחו כאפשריים, נכונים ויעילים.
חשוב רק לזכור איך לנהל את הדיונים שאנחנו עושים בטוויטר – ישנם כללים ידועים מראש אשר על פיהם יודעים איך לכתוב הודעה, ומה הכוונה בכל אחד מהסימנים השונים שניתן להשתמש כדי להביע את מה שאנחנו רוצים.